Basın Bültenleri

Türk ilaç sektörünün öncü ve köklü şirketi Abdi İbrahim, değişen ve dijitalleşen dünyaya paralel, iş yapış biçimine ve pazarlama yaklaşımına da yeni bir bakış açısı getirdi.
Turkcell ile tablet projesi imzalayan Abdi İbrahim, çok kanallı pazarlama yaklaşımını ve geniş saha teşkilatı ile iletişimini dijital ortama taşırken, kurumsal malzemelerde kullanılan kâğıttan tasarruf ederek doğaya katkı sağladı.
Abdi İbrahim Türkiye’nin köklü, saygın, yenilikçi ve sorumlu bir şirketi olarak gelecek nesillere yaşanabilir bir çevre, paylaşımcı ve eşitlikçi bir toplum ile müreffeh ülkeler seviyesine erişmiş bir ülke ekonomisi bırakmak hedefiyle sürdürülebilirlik çalışmalarımızı yürütmektedir.
Küresel bir oyuncu olma ve sürdürülebilir liderlik konusunda son dönemde önemli atılımlar gerçekleştiren Abdi İbrahim, toplumsal sorumlulukları doğrultusunda hayata geçirdiği çalışmalarla da sektördeki öncü konumunu korumaktadır. Sürdürülebilirlik konusundaki başarısını 100 yılı aşkın bir süredir faaliyet göstererek kanıtlayan Abdi İbrahim, değişen ve dijitalleşen dünyaya paralel, iş yapış biçimine ve pazarlama yaklaşımına da yeni bir bakış açısı getirdi. 
Abdi İbrahim’de, 2013 yılı Nisan ayı itibariyle yeni organizasyon modeli dahilinde alışılagelmiş ilaç tanıtım yöntemlerinin yanı sıra farklı iletişim kanallarını da entegre bir şekilde kullanmaya yönelik yeni bir departman kuruldu. Çoklu kanallar pazarlama yönetimi adıyla kurulan yeni departman ile yıllardır sektörün ihtiyaçlarını en iyi şekilde analiz ederek uyguladığı farklı pazarlama yaklaşımlarına artık dijital araçları da ekleyen Abdi İbrahim, bu alandaki ilk adımı da saha teşkilatını dijital tanıtım modeline geçirerek atıyor.
Sektörünün en geniş kapsamlı dijital sürecini yönetmek üzere; şirket bünyesinde Bilgi Sistemleri, İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama departmanının beraberce koordine ettiği detaylı bir süreç planlaması yapıldı.
Abdi İbrahim, bu çerçevede iletişim devi Turkcell ile ses hatlarının yanı sıra dijital tablet ve servis desteği konusunda anlaşmaya imza attı. Sağlık personelleri ve şirket içi iletişim kalitesindeki artış ve en önemlisi kapalı devre pazarlama modelinin  (CLM) sağlıklı bir şekilde uygulanmasını sağlamayı amaçlayan dijitalleşme projesi, satış ekibinin günlük hekim iletişimi, ziyaret raporlaması, verilerin analizi ve eczane çalışmalarının sistematik ve hızlı geri bildirim toplanabilecek şekilde çalışmaya imkan veriyor.
Gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir dünya bırakmak için çevreye büyük hassasiyet gösteren Abdi İbrahim, dijitalleşme süreci kapsamında, kurumsal malzemelerini de dijital platforma taşıyarak kağıt israfına son verdi. Bu çerçevede kurumsal malzemelerde kullanılan kâğıtların geri dönüşüm mekanizmalarını kuran Abdi İbrahim, ayda ortalama bin ikiyüz kg kağıdı geri dönüşüme kazandırarak, her ay yaklaşık 20 ağacı kesilmekten kurtarıyor.
SİTE HARİTASI
BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
© 2011-2017 Abdi İbrahim İlaç Sanayi ve Tic A.Ş.
Bu sitede yer alan bilgiler, hekim ve eczacıya danışmanın yerine geçmez. Abdi İbrahim ilaçları ile ilgili her türlü bilgi talebinde bize ulaşabilirsiniz;
Tel: 0212 366 8400
E-Posta: info@abdiibrahim.com.tr