Basın Bültenleri


Türk ilaç sektörünün öncü ve lider firması Abdi İbrahim, yenilikçi bakış açısı ile Sağlık Ürünleri Kategorisi’ni genişleterek a.i.d (Abdi.İbrahim.Destek) markası altında sunduğu bitkisel içerikli boğaz pastilleri için hazırladığı tüketici kampanyası sürecini ve a.i.d.’in devam eden renkli hikayesini paylaştı.
Abdi İbrahim, sağlık ürünleri kategorisini genişleterek, a.i.d (Abdi.İbrahim.Destek) markası altında sunduğu boğaz pastilleri ile büyümeye devam ediyor. Türk ilaç sektöründe markalaşma sürecine önemli yatırımlar yapan Abdi İbrahim, en yeni ürünü bitkisel boğaz pastili “a.i.d” in hikayesini, süreçte emeği geçen kreatif ajansların da katılımıyla Teşvikiye “Mahalle”de, 23 Ekim Çarşamba günü düzenlenen toplantıyla paylaştı.
Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri Satış ve Pazarlama Direktörü Hayal Tepe, çeşitli bitkisel özlerin kullanılması ile oluşturulan “a.i.d” markasının hikayesini, 1 ayda 400 bin kişiye ulaşarak bir internet fenomeni haline gelen “Detone Abi”den, yeni başlayan “Oku Bakayım a.i.d” reklam kampanyasına uzanan yolu,  keyifli bir sohbet ortamında anlattı.
Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri Kategorisi
Sağlık ürünleri kategorisini hayata geçirdiği ilk günden bu yana, bir dünya markası yaratma vizyonu ile hareket eden Abdi İbrahim, bir yıl gibi kısa bir sürede bu hedefini gerçekleştirdi. Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri kategorisinde dünyaya açılan yüzde 100 ilk Türk markası olan burun bakım sağlığı ürünü Bruno ile 2021 vizyonu doğrultusunda önemli bir adım atarak sağlık ürünleri kategorisindeki başarısını global arenada da sürdürdü.
Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri Grubu'nun ilk markası Bruno'yu takiben vitamin, mineral, omega-3 yağ asitleri ve çeşitli gıda takviyelerini kapsayan diğer markası YOUPLUS ile de, iç pazardaki gücünü artırmak üzere faaliyetlerine hız kesmeden devam etti.
Abdi İbrahim’in Yeni Bitkisel Ürünü a.i.d’in Hikayesi
Sağlık Ürünleri kategorisinde Türkiye’de birçok ilke imza atan Abdi İbrahim, boğaz sağlığı segmentinde  “a.i.d”  markası ile kısa bir süre önce eczane raflarında yerini aldı.
Abdi İbrahim’in en yeni ürünü bitkisel boğaz pastili  “a.i.d”  çeşitli bitkisel özlerin kullanılması ile oluşturuldu. a.i.d Boğaz Pastili ailesinde; Ballı ve Propolisli pastilin yanı sıra Ekinezya ve C vitaminli, Meyan köklü ve Trabzon hurması aromalı ile Kekikli olmak üzere 4 farklı ürün bulunuyor.
Sağlık Ürünleri Satış ve Pazarlama Direktörü Hayal Tepe, “Bir asırlık geçmişe sahip bir şirket olarak, kendi yarattığımız markalar ile kısa sürede uluslararası arenada satış ve marka konumlama başarımızdan dolayı mutluyuz. Şimdi hedefimiz bu ülkelerin sayısını artırırken, Bruno, YOUPLUS ve a.i.d gibi Abdi İbrahim’in sağlık ürünleri markalarını uluslararası pazarlarda tüketicilerle buluşturmak. Tüketici iç görülerinden yola çıkılarak yarattığımız, ürün içeriklerinin tamamı Abdi İbrahim’in uzman kadrosu tarafından oluşturulan a.i.d. markası, yaşam kalitesi için büyük önem teşkil eden boğaz sağlığı için geliştirilen farklı bir marka’’ dedi. 
Tepe, “a.i.d boğaz pastili ile sağlık ürünleri kategorisinde farklı bir ürün hayata geçirmek istedik. Sosyal medya için oluşturduğumuz “Detone Abi” viral videomuz büyük ilgi gördü. Yeni çalışmalarımızla bu ilginin devamının geleceğine inanıyoruz ” dedi. Can Faki’nin yönetmenliği ve şarkıcı Tolga Akdoğan’ın katkılarıyla 1 günde çekilen, ilk 1 aylık süreçte, 26 video sitesi üzerinden yaklaşık 400 bin kişiye ulaşan, Ekşi Sözlük’te adına 8 sayfa yazı yazılan viral videonun dijital platformda büyük bir başarıya imza attığını belirtti.
Hikaye “Oku Bakayım” ile Devam Ediyor
Sosyal medyadaki viral reklam kampanya ile ulaşılan başarının ardından, a.i.d yepyeni bir tüketici iletişim kampanyası ile tüm ana mecralarda yer almaya başlayacak. Barış Manço’nun ünlü “A.Y.I” şarkısından esinlenerek hayata geçirilen “Oku Bakayım a.i.d” eğlenceli ve dinamik içeriğiyle tüketicilerin ilgisini çekmeyi hedefliyor.
“Oku bakayım a.i.d.” sloganıyla başlayan tüketici iletişimi kampanyasının nasıl oluşturulduğu ve markayı her yönüyle yansıtan hikayesi de, işlerde emeği geçenlerin keyifli sohbetiyle davetlilere aktarıldı.
Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri, bu yıl iletişimine başladığı a.i.d boğaz pastilleri kampanyası ile de ses getirmeyi hedefliyor. Bu kampanyada da 360 derece iletişim stratejisiyle ilerleyecek olan a.i.d, televizyon, radyo, outdoor ve sosyal medya gibi kitle iletişim mecralarıyla eş zamanlı olarak farklı ve eğlenceli aktivitelerle tüketicileri ile buluşacak. 
 
SİTE HARİTASI
BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
© 2011-2017 Abdi İbrahim İlaç Sanayi ve Tic A.Ş.
Bu sitede yer alan bilgiler, hekim ve eczacıya danışmanın yerine geçmez. Abdi İbrahim ilaçları ile ilgili her türlü bilgi talebinde bize ulaşabilirsiniz;
Tel: 0212 366 8400
E-Posta: info@abdiibrahim.com.tr