Basın Bültenleri


Türk İlaç sektörünün öncü ve köklü şirketi Abdi İbrahim, bu yıl 25’incisi düzenlenen ve 2000’den fazla yaratıcı işin değerlendirildiği Kristal Elma Ödülleri’nde 2 kristal ve 1 bronz ödülün sahibi oldu. Burun bakım sağlığı ürünü “Bruno”, “Ekspaz/Konuşma Balonları” ile 2 Kristal, “Patlat Gitsin” adlı veri tabanına dayalı pazarlama çalışması ile 1 Bronz ödüle layık görülen Abdi İbrahim, 26-27 Eylül akşamı, Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen törenle bu önemli ödüllerin sahibi oldu.
Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen; Türkiye’nin ilk yaratıcılık yarışması Kristal Elma, bu yıl 25’inci kez sektör temsilcileri ile buluştu. 4 gün süren yaratıcılık festivalinin ardından Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nın ödül töreni, 26-27 Eylül akşamı, Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleştirildi.
Abdi İbrahim’in Sağlık Ürünleri kategorisinde dünyaya açılan ilk markası olan burun bakım sağlığı ürünü Bruno, sağlık kategorisinde Abdi İbrahim’e Kristal Elma’yı getirdi. Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi tarafından yaratılan reklam filmi ile Kristal Elma’nın sahibi olan Abdi İbrahim, “O burun tıkanacak arkadaş!” sloganıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Annelerinin ilgisini kaybetmek istemeyen bir grup isyankar bebeğin hikayesini konu alan reklam kampanyası ile film/sinema, televizyon dalı, sağlık kategorisinde Kristal Elma’nın sahibi oldu.
1 Kristal Elma da Ekspaz/Konuşma Balonları’na
Abdi İbrahim, ana teması “fark yaratmak” olarak belirlenen 25’inci Kristal Elma’da, Healthy People By Grey tarafından yaratılan “Ekspaz/Konuşma Balonları” adlı çalışma ile basın dalı sağlık kategorisinde bir kristal ödülün daha sahibi oldu.
Her zaman geçmişinden aldığı gücü ileriye taşıyan Abdi İbrahim, doğrudan pazarlama dalı veri tabanına dayalı pazarlama kategorisinde, yine Healthy People by Grey tarafından yaratılan “Patlat Gitsin” çalışması ile bronz ödülün sahibi oldu. İnsanların baloncuklu ambalaja karşı zaafından faydalanan Healthy People By Grey tarafından hazırlanan özel kart, yaklaşık 2.000 hekim ve 2.000 eczacıya ulaştırılarak, marka bilinirliğinde hedeflenen rakamların üzerine çıkıldı.
Böylece Abdi İbrahim, Türkiye'de faaliyet gösteren reklam ajanslarının ve çalışanlarının yıl boyunca harcadıkları emeğin, ortaya koydukları özgün yaratıcı çalışmaların ödüllendirildiği 25’nci Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’ndan 3 ödülle dönmüş oldu.
Abdi İbrahim Bruno ile ödülleri toplamaya devam ediyor
2013 yılı içerisinde Bruno, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği ve pazarlama dünyasının Oscar’ı sayılan Effie Ödülü ile ödüllendirildi. Sene içerisinde ödül portföyüne, yurtdışında OTC dünyasının en prestijli ödülleri olan Nicholas Hall Worldwide Marketing Award ve Creative Award’u da ekleyen Abdi İbrahim, kazandığı ödüllerle fark yaratmaya devam ediyor.
SİTE HARİTASI
BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
© 2011-2017 Abdi İbrahim İlaç Sanayi ve Tic A.Ş.
Bu sitede yer alan bilgiler, hekim ve eczacıya danışmanın yerine geçmez. Abdi İbrahim ilaçları ile ilgili her türlü bilgi talebinde bize ulaşabilirsiniz;
Tel: 0212 366 8400
E-Posta: info@abdiibrahim.com.tr