Basın Bültenleri

Türk ilaç sektörünün lideri Abdi İbrahim, 100 yıllık köklü geçmişi ve yenilikçi anlayışıyla Sağlık Ürünleri kategorisinde yarattığı Bruno markasıyla, toplumu burun sağlığıkonusunda bilinçlendirmek içinçıktığı yolculuğu depremin yıl dönümündeVan’da tamamladı.

Acıbadem Mobil Sağlık doktor ve hemşireleri tarafından burun tıkanıklığı ve burun sağlığı konusunda bilgilendirme yapılan Bruno Sağlık Tır’ında; Abdi İbrahim Uluslararası Pazarlardan Sorumlu Genel Müdür Cüneyt Gedikli, Sağlık Ürünleri Pazarlama ve Satış Direktörü Hayal Tepe, Kurumsal İletişim Direktörü Dr. Yasemin Öngören ve Abdi İbrahim çalışanları daVan depreminin yıldönümünde bulunarak bayram öncesinde dağıtılan bayram hediyeleri ile Van halkına destek oldu.
 
1 Ekim 2012’de Çanakkale’den burun sağlığı konusunda ebeveynleri bilinçlendirmek üzere yola çıkan Bruno Sağlık Tırı 23 Ekim’de Van’a ulaştı.
Bruno Sağlık Tırı’nın Van ziyaretine Abdi İbrahim Uluslararası Pazarlardan Sorumlu Genel Müdürü Cüneyt Gedikli, Sağlık Ürünleri Pazarlama ve Satış Direktörü Hayal Tepe, Kurumsal İletişim Direktörü Dr.Yasemin Öngören ve Abdi İbrahim çalışanları da katılarak Van halkını yalnız bırakmadı.
Bruno Sağlık Tırı’nda anne ve anne adayları başta olmak üzere Van halkı da; kış aylarından önce burun tıkanıklığı konusunda bilinçlendirilirken Vanlı çocuklar ise kırtasiye setinden oluşan bayram hediyeleri ile keyifli anlar yaşadı.
 
24 Ekim’de Erciş’te
Bruno Sağlık Tır’ı 24 Ekim’de ise depremin en çok zarar gördüğü ilçelerden biri olan Erciş’te olacak. Projenin son ayağını Erciş’te tamamlayacak olan Bruno Sağlık Tırı’nda, AcıbademMobil Sağlık doktor ve hemşireleri tarafından burun tıkanıklığı ve burun sağlığı konusunda ilçe halkı bilgilendirmeye devam edilirken çocuklara da bayram öncesinde hediyeleri ulaştırılacak.
Türk ilaç sektörüne 100 yıldır yenilikçi ve vizyoner anlayışla yön veren Abdi İbrahim’in, Sağlık Ürünleri kategorisinde pazara sunduğu ilk markası Bruno’nun imza attığı sosyal sorumluk projesi kapsamında Çanakkale, Bursa, Eskişehir, İstanbul, Ankara’nın ardındanVanziyaretiyle projenin son ayağı da tamamlanmış olacak.
 
Bruno Sağlık Tırı ve ekipleri31.300 kişiye direkt ulaştı
Yola çıktığı günden beri Bruno Sağlık Tırı ve ekiplerinden burun sağlığı ile ilgili bilgi alan kişi sayısı 3 haftada 31.000 kişiyi geçerken, AVM standlarından bilgi alanlar ise 7.000 kişiye ulaştı.
Bursa, Eskişehir, Çanakkale, İstanbul ve Ankara olmak üzere toplam 5 ilde 31.000’den fazla kişiyi direkt olarak bilinçlendiren Bruno, yaklaşık 890.000 kişiye de görünürlük sağladı.
 
7’den 70’e Bruno
Burun tıkanıklığı konusunda tüm ailenin ve özellikle de annelerin güvenilir yardımcısı olan Bruno; ilk olarak bebeklerde burun tıkanıklığını engellemek üzere geliştirilen ‘BrunoBaby Serum Fizyolojik’, çocuklar için geliştirilen ‘Brunoİzotonik Deniz Suyu Spreyi’, yetişkinlere yönelik ‘BrunoHipertonik Okyanus Suyu Spreyi’ ve soğuk algınlığı, gribi önleyici ve tedavi etmeye yardımcı ‘BrunoAntiviral Burun Spreyi’ ile burun tıkanıklığı sorununa son vermeyi ve bu konuda toplumu bilinçlendirmeyi hedefliyor.
 
İsyankâr bebeklerin hikâyesi gösterimde…
Reklam kampanyasının çıkışını bebeklerde burun tıkanıklığının giderilmesine yardımcı BrunoBaby Serum Fizyolojik ile gerçekleştiren Abdi İbrahim, yeni markasını annelerin ‘güvenilir yardımcısı’ olarak konumlandırdı.
 
‘O Burun Tıkanacak Arkadaş’ sloganıyla yayınlanan yeni reklam filmi, BrunoBaby Serum Fizyolojik’in, bebeklerdeki burun tıkanıklığının yarattığı rahatsızlığa son vererek, bütün gece rahat uyumalarını sağladığı ve böylece annelerinin de ilgisinin azalmaya başladığı gerçeğine dayanıyor. Filmde, bu gelişmeye direnen bir grup isyankâr bebeğin, gösterdiği tepki esprili bir dille işleniyor.
 
SİTE HARİTASI
BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
© 2011-2017 Abdi İbrahim İlaç Sanayi ve Tic A.Ş.
Bu sitede yer alan bilgiler, hekim ve eczacıya danışmanın yerine geçmez. Abdi İbrahim ilaçları ile ilgili her türlü bilgi talebinde bize ulaşabilirsiniz;
Tel: 0212 366 8400
E-Posta: info@abdiibrahim.com.tr