Basın Bültenleri

Gücünü insana verdiği değerden alan Abdi İbrahim, klasik mecraların yanı sıra büyük önem verdiği sosyal medyada gösterdiği gelişmeleri ara vermeden sürdürüyor.
100. Yılında sosyal medyadaki etkin çalışmalarıyla fark yaratan Abdi İbrahim, sosyal medya analizlerinin en çok tercih edilen programlarından biri olan Socialbakers’ta, “Sağlık-Medikal-Ecza” kategorisinde Türkiye’de günlük, haftalık ve aylık bazda en hızlı büyüyen marka oldu.
Yine kendi kategorisinde 1.146 kişinin hakkında konuşan postları ile PTA (People Talking About) oranı en yüksek marka olan Abdi İbrahim, son dönemin yükselen değerleri arasında yer alan sosyal medyadaki varlığını da başarılı bir şekilde kanıtlamış oldu.
Bu sene 100. yılını kutlayan Abdi İbrahim, geçtiğimiz aylarda büyük bir ilgi gören kurumsal facebook ve twitter sayfalarını hayata geçirmiş ve gerçekleştirdiği tüm etkinlikleri sosyal medya üzerinden de duyurmaya başlamıştı. Sosyal medyaki çalışmalarını Publicis Modem ile birlikte yürüten Abdi İbrahim, oluşturduğu sosyal medya platformlarında paydaşlarıyla düzenli olarak bilgi paylaşımında bulunarak; 100. yılına özel olarak hayata geçirdiği sosyal sorumluluk projelerini de bu sayede geniş kitlelere yayarak interaktif bir iletişim platformu oluşturmayı amaçlıyor.
Facebook ve Twitter sayfalarını düzenli olarak güncelleyen Abdi İbrahim’in Facebook sayfasını şuana kadar 17.186 kişi beğenirken, Twitter sayfasında ise 1.150 takipçisi bunuyor.
 
SİTE HARİTASI
GİZLİLİK BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
© 2016-2018 Abdi İbrahim İlaç Sanayi ve Tic A.Ş. TÜM HAKLARI SAKLIDIR
Bu sitedeki bilgiler, bir hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçemez. Daha fazla bilgi için bir hekime veya eczacıya başvurunuz.
Sitemizdeki ürünler bölümü sağlık mesleği çalışanları içindir. Web Sitesi Sorumlusu: Medikal Direktör Murat Yaycı