Ağustos 27, 2013

Abdi İbrahim’den yeni farkındalık projesi: “tuzaklara karşı hiper holmes”

Hipertansiyon tedavileri alanındaki çalışmalarıyla adından söz ettiren Abdi İbrahim, giderek çığ gibi büyüyen bir toplumsal sağlık sorunu olan hipertansiyona karşı halkımızı uyarıyor. Bu amaçla başlatılan “Dikkat TUZak Var!” kampanyasıyla toplumun dikkatini aşırı tuz tüketimi ve hipertansiyon ilişkisine çekmeyi amaçlayan Abdi İbrahim, bu kampanyanın yüzü olarak “Hiper Holmes”ü yarattı ve onu sosyal medyayla buluşturdu.

Türk ilaç sektörünün köklü ilaç firması Abdi İbrahim hipertansiyon hastalıkları ve nedenleri arasında yer alan aşırı tuz tüketimine dikkat çekmek için bir farkındalık projesi başlattı.

Abdi İbrahim hipertansiyonu tetikleyen unsurlara dikkat çekmek için ünlü roman karakteri dedektif Sherlock Holmes’ten esinlenerek çizgi kahraman Hiper Holmes’u yarattı. Hiper Holmes sosyal medyada boy gösterdiği ilk günden itibaren “aşırı TUZ tüketimi eşittir hipertansiyon” tehlikesine toplumun dikkatini çekiyor. Bu kampanyanın yüzü olan “Hiper Holmes” toplumda giderek artan hipertansiyon farkındalığında önemli rol oynayacak.

Hipertansiyon TUZaklarına Karşı Yeni Kahraman Hiper Holmes

Son aylarda sosyal medyada boy gösteren bir çizgi kahramanı olan Hiper Holmes, insanları “hipertansiyon TUZaklarına” düşmemeleri konusunda uyarıyor. Gün oluyor toplumun dikkatini aşırı tuz tüketiminin zararlarına çekiyor, gün oluyor daha sağlıklı bir kalp ve sağlıklı bir hayat için yönlendirmelerde ve uyarılarda bulunuyor.

Giyimi kuşamı, başından eksik etmediği fötr şapkası, elinden düşürmediği marifetli büyüteci ile Hiper Holmes, “hipertansiyon TUZaklarının” amansız takipçisi oluyor.

Toplumda aşırı tuz tüketimi ve buna bağlı hipertansiyon riski devam ettikçe Hiper Holmes’ün toplumu “hipertansiyon TUZaklarına” karşı bilgilendirme misyonu da devam edecek.

Hiper Holmes’ün sayfasını takip etmek için:
https://www.facebook.com/hiperholmes

ABDİ İBRAHİM HAKKINDA:

Abdi İbrahim, 1912 yılından bu yana güçlü vizyonu dinamik yapısı ve çağdaş bakış açısıyla toplum sağlığının iyileştirilmesi için çalışmaktadır. Türkiye ilaç sektörünün lideri olan Abdi İbrahim; 3.400’e yakın nitelikli insan gücüyle sektördeki en yüksek istihdamı yaratan ve en geniş satış kadrosuna sahip ilaç firmasıdır. Türkiye’nin akredite olmuş ilk Ar-Ge merkezini kuran Abdi İbrahim, her yıl cirosunun %5’ini Ar-Ge’ye ayırmaktadır. Portföyündeki 160 marka, 350 milyon kutu üretim kapasitesi ve 30’a yakın lisansör ile başarısını uluslararası platformlara da taşıyarak 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir. İnsana ve çevreye duyarlılık bilinciyle hareket eden Abdi İbrahim 2010 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi Global Compact’a imza atarak, tüm faaliyetlerini güvenilirlik, şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkeleri ile yürütmektedir. 100. yılında “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası”nı hayata geçiren Abdi İbrahim, kampanya ile toplum sağlığı ve ülke ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda, toplumsal farkındalık düzeyini artırmayı ve uzun vadede davranış değişikliği yaratabilmeyi amaçlıyor. www.abdiibrahim.com.tr