Nisan 13, 2007

Abdi İbrahim iki ödül birden kazandı

Abdi İbrahim, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın düzenlediği "Sanayide Enerji Verimliliği Proje Yarışması"nda iki ödül kazandı.

Türk ilaç sanayinin lideri Abdi İbrahim, Elektrik İşleri Etüt İdaresi Genel Müdürlüğü'nün düzenlediği "Sanayide Enerji Verimliliği Proje Yarışması"nda iki ödül kazandı. Aldığı ödüller ile ilaç sanayinde bir ilke imza atan Abdi İbrahim, yarışmanın Enerji Verimli Endüstriyel Tesis (EVET) kategorisinde birinci oldu. "En Başarılı Enerji Verimliliği Uygulama Projesi" dalında ise üçüncülük elde etti. Yarışmanın ödülleri, Enerji Verimliliği Haftası kapsamında 13 Nisan'da gerçekleştirilen törenle sahiplerine verildi.