Nisan 15, 2013

Abdi İbrahim İlaç sektöründe “en itibarlı şirket” oldu

Türk ilaç sektörünün öncü ve lider şirketi Abdi İbrahim, RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin, GfK Türkiye sponsorluğunda yurt çapında gerçekleştirdiği araştırmada ilaç sektöründe en itibarlı şirket sıralamasında birinci sırada yer aldı.

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin, GfK Türkiye sponsorluğunda 7 coğrafi bölgede, 15 ilde, 16 bin 243 kişi ile yüz yüze görüşme yöntemi ile gerçekleştirdiği itibar araştırmasının sonuçları açıklandı. 15 sektör nezdinde yapılan araştırmanın sonuçlarında 14 sektörde en itibarlı olarak görülen 3 şirkete yer verilirken, bilişim sektöründe detay sıralaması verilmedi.

Araştırma sonuçlarına göre, Türk ilaç sektörünün öncü ve lider şirketi Abdi İbrahim, ilaç sektöründe en itibarlı şirket sıralamasında birinci sırada yer aldı.

Türkiye’de ilaç pazarından daha hızlı büyüyen, tercih edilen, saygın ve global bir oyuncu olma vizyonuyla Ar-Ge, üretim ve lojistikte dünya standartlarında tesislerde hizmet veren Abdi İbrahim, başarılı çalışmalarını itibar araştırmasında aldığı sonuçla taçlandırdı.

Türkiye’nin en geniş ürün portföyüne sahip ilaç şirketi olan Abdi İbrahim, 160 marka ve 350’ye yakın ürünün tıbbi tanıtım ve satış faaliyetlerini yürütüyor.

ABDİ İBRAHİM HAKKINDA:

Abdi İbrahim, 1912 yılından bu yana güçlü vizyonu dinamik yapısı ve çağdaş bakış açısıyla toplum sağlığının iyileştirilmesi için çalışmaktadır. Türkiye ilaç sektörünün lideri olan Abdi İbrahim; 3.400’e yakın nitelikli insan gücüyle sektördeki en yüksek istihdamı yaratan ve en geniş satış kadrosuna sahip ilaç firmasıdır. Türkiye’nin akredite olmuş ilk Ar-Ge merkezini kuran Abdi İbrahim, her yıl cirosunun %5’ini Ar-Ge’ye ayırmaktadır. Portföyündeki 160 marka, 350 milyon kutu üretim kapasitesi ve 30’a yakın lisansör ile başarısını uluslararası platformlara da taşıyarak 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir. İnsana ve çevreye duyarlılık bilinciyle hareket eden Abdi İbrahim 2010 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi Global Compact’a imza atarak, tüm faaliyetlerini güvenilirlik, şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkeleri ile yürütmektedir. 100. yılında “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası”nı hayata geçiren Abdi İbrahim, kampanya ile toplum sağlığı ve ülke ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda, toplumsal farkındalık düzeyini artırmayı ve uzun vadede davranış değişikliği yaratabilmeyi amaçlıyor. www.abdiibrahim.com.tr