Haziran 11, 2013

Abdi İbrahim’in “uzmanını bul” yarışması sonuçlandı

Abdi İbrahim, “Akılcı İlaç Kullanımı” kampanyası çerçevesinde Facebook üzerinden ulaştırdığı “Uzmanını Bul” oyunu sonuçlanırken, kazananları belirleyecek çekiliş 11 Haziran 2013 Salı günü yapıldı. Talihliler, en kısa zamanda Abdi İbrahim Facebook ve Twitter sayfasından duyurulacak.

Türk ilaç sektörünün lider firması Abdi İbrahim, bilinçli ilaç kullanımına yönelik farkındalığı daha geniş kitlelere duyurmak amacıyla tasarladığı “Uzmanını Bul” oyunu, şirketin Facebook sayfasında, 13 Mayıs – 3 Haziran 2013 tarihleri arasında yer aldı. 3 hafta süren oyun ile kullanıcılar uygulama içerisindeki seviyelerde bulunan hasta karakterleri uzman kişilerle eşleştirip, seviyeleri başarıyla tamamlayarak çekiliş hakkı kazandılar.

Uzmanını Bul aplikasyonu ile Abdi İbrahim fan sayısı yaklaşık 6 bin 693 kişi artarken, kampanya dönemi boyunca sayfanın haftalık Talking About sayısı 15 bin 055 oldu. Uygulamada paylaşılan içerikler 3 bin 956 like, 143 comment aldı ve 173 kişi tarafından paylaşıldı. Uzmanını Bul uygulamasına başlamadan önce Abdi İbrahim’in Facebook sayfasında 39 bin 954 olan hayran sayısı 46 bin 647 kişiye ulaştı.

Kampanya süresince toplamda 6 milyon 880 bin 217 kişiye ulaşılırken, 335 bin 164 kişi sayfa ile etkileşime geçti. Uygulama sayesinde fan sayfası istatistiklerinde yükseliş gözlenirken, kullanıcıların “Uzmanını Bul” uygulaması ile akılcı ilaç kullanımı hakkında bilinç sahibi olmaları sağlandı.

Uygulama kazananlarını belirleyecek olan çekiliş 11 Haziran 2013 Salı günü yapılırken, kazanan talihliler en kısa zamanda Abdi İbrahim Facebook ve Twitter sayfasından duyurulacak.

Akılcı İlaç Kampanyası sosyal medyada

Abdi İbrahim’in “Doktorculuk oynamayın, bilinçsiz ilaç kullanmayın” sloganıyla hayata geçirdiği proje ile ilacın doktorun önereceği doz ve sürede, eczacıya danışılarak kullanılması gerekliliğine dikkat çekilmesi amaçlandı. Dijital medya gücünün de etkin biçimde kullanıldığı kampanyanın mesajları ve görsel malzemeler sosyal medyada Facebook ve Twitter üzerinden paylaşılarak kampanyaya dair düzenli bilgi akışı sağlandı. Akılcı İlaç Kampanyası özelinde Abdi İbrahim sosyal medya sayfasında kampanya görselleri turp, bomba, zımba, taş olmak üzere içerik girişleri yapılarak her TVC için ayrı sayfalar oluşturuldu.