Şubat 20, 2013

Abdi İbrahim sağlık ürünleri kategorisindeki yatırımlarına devam etti, “her bi buruna bruno”dedi

Yeni yatırım stratejileri kapsamında, Sağlık Ürünleri kategorisine giriş yapan Türk İlaç sektörünün öncü ve lider şirketi Abdi İbrahim, Bruno markası altında sunduğu burun bakım sağlığı ürünleri ile büyümeye devam ediyor.

Bruno ürün ailesinde yer alan Bruno Bebek Serum Fizyolojik, Bruno Çocuk İzotonik Okyanus Suyu Spreyi, Bruno Yetişkin Hipertonik Okyanus Suyu Spreyi, Bruno Antiviral Burun Spreyi ve Bruno Antidry Nemlendirici Sprey ile tüm ailenin ihtiyaçları için farklı ürünler sunan Abdi İbrahim, genişlettiği Bruno burun bakım ailesiyle Sağlık Ürünleri kategorisindeki iddiasını koruyor.

Geçtiğimiz yıl asırlık şirketler arasında yerini alan Abdi İbrahim’in, 2021 Vizyonu doğrultusunda önemli bir adım atarak girdiği Sağlık Ürünleri kategorisindeki Bruno burun bakım ailesi büyümeye devam ediyor.

Türk ilaç pazarında 10 yıldır liderliğini sürdüren Abdi İbrahim bu başarısını, Sağlık Ürünleri kategorisindeki yeni ürünlerle daha da güçlendirmeyi ve bu kategoride de öncü şirketlerden biri haline gelmeyi hedefliyor.

Tüm ailenin burun bakım ihtiyaçları için farklı ürünler sunan Bruno; bebeklerin günlük burun temizliğinde ve burun tıkanıklığının giderilmesine yardımcı olmak için kullanılan Bruno Bebek Serum Fizyolojik, çocuklar için Bruno Çocuk İzotonik Okyanus Suyu Spreyi, yetişkinler için Bruno Yetişkin Hipertonik Okyanus Suyu Spreyi, soğuk algınlığı ve gribin önlenmesine ve tedavisine yardımcı Bruno Antiviral Burun Spreyi ve ofis, uçak, otobüs yolculukları gibi kuru ve kirli havanın olduğu ortamlarda burnun nemlendirilmesine yardımcı Bruno Antidry Nemlendirici Sprey’den oluşuyor.

2003 yılından bu yana kesintisiz devam eden pazar liderliğini güçlendirmek üzere Sağlık Ürünleri kategorisine yatırım yaptıklarını ifade eden, Abdi İbrahim Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Dr. Cüneyt Gedikli, “Abdi İbrahim, kurulduğu günden bu yana ‘değişime uymak’ değil, ‘değişimi yönlendirmek’ için çaba harcadı. Bugün yine Türk ilaç sektörünün lideri sıfatının omuzlarımıza yüklediği sorumlulukla ‘değişimi yönlendirmek’ için çok önemli bir adım attık.

Sağlık ürünleri kategorisinde yarattığımız Bruno markasıyla, burun bakım ailesi ürünlerini tüketiciler ile buluşturuyor; bu kategorideki girişimlerimiz ile Türk ilaç sektörüne önemli bir ivme kazandırıyor ve dünya ilaç sektöründe büyük bir potansiyele sahip bu kategoride yürüttüğümüz çalışmalar ile yüzümüzü dünyaya dönüyoruz. 2021 Vizyonumuz doğrultusunda iç pazardaki liderliğimizi sürdürülebilir kılmak ve Türkiye’deki gücümüzü dünyaya taşıyarak küresel bir oyuncu olmak hedefiyle ilerliyoruz. Gelecekte Türk ilaç sektörünü gerek kurumsal markamız, gerekse ürün ailesini genişletmeyi planladığımız Sağlık Ürünleri markalarımızla küresel arenada daha büyük başarılarla temsil edeceğimize inanıyoruz” dedi.

Sağlık Ürünleri kategorisine yapılan yatırımlar neticesinde bir yıl gibi kısa bir süre içinde ürün yelpazesinin genişletildiğine dikkat çeken Gedikli, “İddialı giriş yaptığımız Sağlık Ürünleri Pazarı’nda yarattığımız markalar ile yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Hedefimiz, Bruno ile burun sağlığı denilince akla gelen ilk marka olmak!” şeklinde konuştu.

Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri Pazarlama Direktörü Hayal Tepe ise, burun tıkanıklığının sadece bebeklerde olan bir sorun değil, yetişkinlerde de hayat kalitesinin düşüren, işte ve okulda motivasyon kaybına, iştahsızlığa, uyku yetersizliğine ve beraberinde halsizliğe neden olan bir sorun olduğunun altını çizerken, tıkanan burun sebebiyle ağızdan alınan nefesin üst solunum yolları enfeksiyonlarına da sebep olduğunu belirtti.

Bu kapsamda, Bruno’nun 2012’deki büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik iletişim kampanyasının ardından, 2013 yılındaki yeni iletişim planlarının yetişkin ürünleri odaklı olacağını söyleyen Tepe, Bruno’nun tüm aile için burun bakım ürünleri barındıran şemsiye bir marka olduğunun önemini belirtti.

Bu kampanyada da 360 derece iletişim stratejisi ile ilerleyecek olan Bruno, televizyon, radyo ve sosyal medya gibi kitle iletişim mecralarıyla eş zamanlı olarak satış noktası aktiviteleri ile tüketicileri ile buluşarak, burun sağlığı konusunda bilinç yaratıyor olacak.

Reklam kampanyası “evin büyük çocukları babalar” için

Sosyal medya da dahil olmak üzere çok büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik reklam kampanyasının ardından Bruno yine çok ilgi çekecek bir reklama imza attı. Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi tarafından ilki gibi esprili bir yaklaşımla oluşturulan yeni reklam filmi, eğlenceli bir dille “evin büyük çocukları olan babaların” artık burunlarının tıkanmaması nedeniyle eşlerinin ilgisini çekme çabasını ele alıyor.

ABDİ İBRAHİM HAKKINDA:

Abdi İbrahim, 1912 yılından bu yana güçlü vizyonu dinamik yapısı ve çağdaş bakış açısıyla toplum sağlığının iyileştirilmesi için çalışmaktadır. Türkiye ilaç sektörünün lideri olan Abdi İbrahim; 3.400’e yakın nitelikli insan gücüyle sektördeki en yüksek istihdamı yaratan ve en geniş satış kadrosuna sahip ilaç firmasıdır. Türkiye’nin akredite olmuş ilk Ar-Ge merkezini kuran Abdi İbrahim, her yıl cirosunun %5’ini Ar-Ge’ye ayırmaktadır. Portföyündeki 160 marka, 350 milyon kutu üretim kapasitesi ve 30’a yakın lisansör ile başarısını uluslararası platformlara da taşıyarak 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir. İnsana ve çevreye duyarlılık bilinciyle hareket eden Abdi İbrahim 2010 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi Global Compact’a imza atarak, tüm faaliyetlerini güvenilirlik, şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkeleri ile yürütmektedir. 100. yılında “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası”nı hayata geçiren Abdi İbrahim, kampanya ile toplum sağlığı ve ülke ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda, toplumsal farkındalık düzeyini artırmayı ve uzun vadede davranış değişikliği yaratabilmeyi amaçlıyor. www.abdiibrahim.com.tr