Aralık 03, 2013

Abdi İbrahim’e ödül yağmuru

Türk ilaç sektörünün köklü ve öncü şirketi Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri kategorisinde yer alan YOUPLUS ve Bruno markalarının yanı sıra Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi ile çok sayıda prestijli ödülün sahibi oldu.

Yeni yatırım stratejileri kapsamında Sağlık Ürünleri kategorisine giriş yapan Türk İlaç sektörünün öncü ve köklü şirketi Abdi İbrahim, kazandığı ödüllerle de fark yaratıyor.

YOUPLUS’a “Altın Havan Ödülü”

Abdi İbrahim’in vitamin, mineral, omega-3, gıda takviyeleri alanında ilk destek ürünleri markası olan YOUPLUS, “İlaç Dışı Ürün Kategorisi”nde, “Altın Havan” ödülünü almaya hak kazandı.

Eczacı Dergisi'nce, eczacılık sektöründeki çalışmaları görünür kılmak ve teşvik etmek amacıyla bu yıl dördüncü kez düzenlenen “Altın Havan Ödülleri”, Sheraton Otel Maslak'ta, 8 Kasım 2013 günü yapılan törenle sahiplerini buldu.

Altın Havan Ödülleri için Türkiye Sanayicileri Derneği Başkanı Cengiz Celayir, Klinik Eczacılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Doç. Dr. Mesut Sancar, Tüm Eczacı Kooperatifleri Birliği 2. Başkanı Mustafa Turunç, Tekirdağ Eczacı Odası Başkanı Ufuk Bekir Ersöz, Çapa Valide Eczanesi Sahibi Ahmet Çimer ve Eczacı Dergisi İmtiyaz Sahibi Çetin Öztürk’ten oluşan Seçici Kurul, İstanbul Milletvekili Mehmet Domaç başkanlığında Novi Medya Merkezi’nde, 21 Ekim 2013 günü yapılan toplantıda başvuruları değerlendirdi. Jürinin, her bir başvuruyu titizlikle incelemesi sonucu ödül kazananlar belirlendi. Kurumsal, bireysel ve özel olmak üzere 3 ayrı ana kategoride çok sayıda başvurunun alındığı Altın Havan Ödülleri, 15 şahıs ve kuruma verildi.

Bruno’ya Bir Ödül de MediaCat Felis’den

Abdi İbrahim, pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili medya fikrinin önemini, reklamın ticari başarısındaki rolünü vurgulamak, yaratıcı medya uygulamalarının gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak amacıyla bu yıl sekizincisi düzenlenen “MediaCat Felis Ödülleri”nden de eli boş dönmedi.

Bruno, Serum Fizyolojik ile “Kozmetik, Kişisel Bakım Sağlık Ürünleri” içerisinde “Yaratıcılık” kategorisinde ödül alarak, başarılarına bir yenisini ekledi. “MediaCat Felis Ödülleri”, 12 Kasım 2013 tarihinde “Brand Week İstanbul” kapsamında Çırağan Sarayı'nda düzenlenen törenle sahiplerine verildi.

Farmaskop’tan Abdi İbrahim’e 7 Ödül

Sağlık iletişiminin gelişmesi ve ilerlemesinin yanı sıra sektörün büyümesine katkıda bulunmak amacıyla 2008 yılından bu yana düzenlenen, “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde Abdi İbrahim, YOUPLUS, Bruno ve Van Gogh Alive Dijital Sergisi ile 7 ödül birden aldı.

Abdi İbrahim, “Hayatta Herkesin Biraz Desteğe İhtiyacı Vardır” mottosuyla başlattığı kampanya ile “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde YOUPLUS ile “En İyi Marka Hatırlatıcı Malzeme Birincilik Ödülü’’ ve “En İyi Entegre Kampanya Başarı Ödülü”nün sahibi oldu.

Yine “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde, Abdi İbrahim’in Sağlık Ürünleri kategorisinde dünyaya açılan ilk markası olan burun bakım sağlığı ürünü Bruno, sosyal medya da dahil olmak üzere çok büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik reklam kampanyası ile “En İyi TV/Sinema Reklamı - Birincilik Ödülü”, “En İyi Radyo Spotu”, ve “En İyi Entegre Kampanya Birincilik ve Başarı Ödülü” nü aldı.

Türk ilaç sektörünün köklü şirketi Abdi İbrahim’in katkılarıyla Türk sanatseverlerin beğenisine sunulan Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi de, “En İyi Etkinlik Yönetimi Ödülü”ne layık görüldü. Abdi İbrahim, 100’üncü yıl kutlamaları kapsamında geçen yıl önce İstanbul’da, ardından Ankara’da sanatseverlerle buluşturduğu Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi, Türk sanatseverlere canlı bir ışık, renk ve ses senfonisi sunarak “unutulmaz bir deneyim” yaşatmıştı.

“Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”, 14 Kasım Perşembe günü, Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu.

ABDİ İBRAHİM HAKKINDA:

Abdi İbrahim, 1912 yılından bu yana güçlü vizyonu dinamik yapısı ve çağdaş bakış açısıyla toplum sağlığının iyileştirilmesi için çalışmaktadır. Türkiye ilaç sektörünün lideri olan Abdi İbrahim; 3.400’e yakın nitelikli insan gücüyle sektördeki en yüksek istihdamı yaratan ve en geniş satış kadrosuna sahip ilaç firmasıdır. Türkiye’nin akredite olmuş ilk Ar-Ge merkezini kuran Abdi İbrahim, her yıl cirosunun %5’ini Ar-Ge’ye ayırmaktadır. Portföyündeki 160 marka, 350 milyon kutu üretim kapasitesi ve 30’a yakın lisansör ile başarısını uluslararası platformlara da taşıyarak 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir. İnsana ve çevreye duyarlılık bilinciyle hareket eden Abdi İbrahim 2010 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi Global Compact’a imza atarak, tüm faaliyetlerini güvenilirlik, şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkeleri ile yürütmektedir. 100. yılında “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası”nı hayata geçiren Abdi İbrahim, kampanya ile toplum sağlığı ve ülke ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda, toplumsal farkındalık düzeyini artırmayı ve uzun vadede davranış değişikliği yaratabilmeyi amaçlıyor. www.abdiibrahim.com.tr